Lži a triky, které používají cestovní kanceláře na zlákání klientů

Cestovní kanceláře vám často nabízejí služby, které následně nesplní, nebo se jedná o služby nedostatečné případně jinak oceněné. Jaké jsou ty nejčastější nešvary, triky a lži, kterými si cestovní kanceláře snaží získat klientelu? Chytrý marketing je, když se poskytují všechny informace, přený seznam nabízených služeb a zájezdových informací včetně přesného výpisu požadavků a možností, které klient má. Avšak ve chvíli, kdy cestovní kancelář o informacích mlží nebo se vymlouvá, je načase zpozornět.
cestovní kancelář
1.       Nepřesný program
Cestovka vás naláká na bohatý program v zemi, do které zájezd pořádá, ať už jsou to návštěvy jeskyní, výlety lodí na jiné ostrovy, nebo třeba trek k některým památkám. Avšak když se vám dostane do ruky program, je na něm jenom něco neurčitého, například, že první den je možnost nějakého výjezdu z místa, kde jste ubytovaní, ale není u něj ani čas, ani přesné stanoviště, nebo třeba ani to, zda se jedná o výlet v ceně zájezdu či nikoli.

Vždy si předem přesně zjistěte, co všechno máte v ceně zájezdu a na co už se peníze, které dáte za celý zájezd nebo za dovolenou, nevztahují. Zvlášť si dejte pozor, pokud vyrážíte mimo Evropu, kde se nedomluvíte ani anglicky nebo francouzsky.
nápis šťastnou cestu
Na co se vždycky ptát?

–          Jak dlouho program trvá
Nemůžete se spokojit jenom s pojmem „celodenní výlet“ – protože zatímco pro Evropana celodenní znamená od devíti do pěti, pro Američana je to od jedenácti do čtyř, a pro Asiata od úsvitu do půlnoci.

–          Kdy přesně program začíná
Tedy kdy je odjezd nebo kdy se odplouvá, abyste měli dostatek času na ranní přípravu.

–          Co všechno je v ceně
Pokud jde například o vstupy do vulkánů, do národních parků nebo do historických památek, vždycky se ptejte, na kolik vás zájezd vyjde i s těmito vstupy, abyste pak nebyli nemile překvapeni.

–          Jak je řešeno jídlo na celodenním výletě
dopravní letadlo na cestě
2.       Letecká společnost
Doprava je důležitá součást. Většinou cestovky lákají na levné letenky, ale když mát eden před odletem, letecká společnost vám řekne, že ten tarif, se kterým počítali, už není dostupný, a vy si tak budete muset na osobu připlatit klidně i deset tisíc korun, pokud letíte mimo Evropu. To je častý trik, se kterým cestovky počítají. Trvejte na jasných informacích. Pokud cestovka neví, s kým máte letět, běžte k jiné kanceláři a neriskujte.

Lži a triky, které používají cestovní kanceláře na zlákání klientů
Ohodnoťte příspěvek